Site içi arama

İMPLANT TEDAVİSİ

10 Mart 2020, 23:21
İMPLANT TEDAVİSİ

İmplant, ağızdaki eksik dişlerin tamamlanması amacıyla, çene içine yerleştirilen vida benzeri yapay diş köküdür. Bu tedavi hem eksik diş işlevini yerine getirmek hem de kişinin estetik görünümüne tekrar kavuşmasını sağlamak için uygulanabilir. Çene içerisine yerleşen implantların canlı dokulara uyum gösterebilmesi oldukça önemlidir. Bu yüzden vücudun kabul edebileceği ve kemiğin iyileşme sürecinde bu materyali kendinden bir parça olarak görebileceği titanyumdan imal edilir. Bu yüksek doku uyumu sayesinde başarı oranı oldukça yüksektir.

İmplant Nasıl Yapılır?

Tedavi uygulanacak kişinin çene yapısı, eksik dişin yerine kök görevi görecek implantın çapı ve uzunluğu cerrahi işlemin planlanmasında oldukça belirleyicidir. Eksik dişin yerine kök görevi görecek implant, çene kemiğinin içine açılan boşluğa yerleştirilir. Bu operasyon cerrahi bir işlem gerektirdiği için, tedaviyi yapan hekimin başarısı, kullanılan malzemenin kalitesi, ortamın hijyen koşullarına uygunluğu kritik önem taşır. Tedavi için lokal anestezi yani yalnızca çalışılan bölgenin uyuşturulması yeterlidir.

İmplant Tedavisi Hakkında Merak Edilenler

• Kaybettiğiniz dişlerin kökü ile birlikte yeniden kazanmasını sağlayan bir tedavi yöntemidir.
  • Tedavi yapılırken lokal anestezi sayesinde ağrı duymazsınız.
  •  İmplant sayınızın fazla olması durumunda da ağrı duymadan tedavinizi gerçekleştirebiliriz.
  • Tek bir implant uygulama süresi ortalama 5 dakika kadar kısa sürmektedir.
  • Tek implant uygulandığında yüzünüzde şişme veya morarma yaşanmamaktadır.
  • İmplant sayınızın fazla olması durumunda yüzünüzde kısa süreliğine hafif bir şişlik oluşabilir.
  • Uygulama sonrasında size ağrı kesici ve antibiyotik reçete edilir ve tedavi sonrası ağrı duymanızın önüne geçilir.
  • Uygulanan implantların titanyum olması sebebi ile alerjik bir durum neredeyse hiç yaşamazsınız.
  • Kemik ve implantın kaynaması için 3 ile 6 ay arasında bir bekleme süreniz olacaktır. Bekleme süresi kemik durumunuza ve sayısına göre değişkenlik göstermektedir.
  • Bekleme süresi dolduğunda implantınızın üzerine porselen kaplamalar yapılacaktır.
  • Tedavi esnasında ve sonrasında uygulanan porselen kaplamalar sağlıklı olan komşu dişlerinize asla zarar vermez.
  • Ağzınızda hiç diş olmaması durumunda da 6 adet implant ile tedavinizi tamamlayabiliriz. Bekleme süresinde geçici protez uygulayarak dişsiz kalmamanız sağlanmaktadır.
  • Ağzınızda hiç diş yoksa ve kemik erimeniz mevcutsa all on four yöntemi ile tedavinizi gerçekleştirebiliriz.

1500'lerden beri kullanılmakta olan standard Lorem Ipsum metinleri ilgilenenler için yeniden üretilmiştir. Çiçero tarafından yazılan 1.10.32 ve 1.10.33 bölümleri de 1914 H. Rackham çevirisinden alınan İngilizce sürümleri eşliğinde özgün biçiminden yeniden üretilmiştir.

• 02128902090

• info@acklinik.com

• Ataköy 7-8-9-10, Mahallesi, D-100 Güney Yanyolu No:18/A No:53-54 Kat:3, 34158 Bakırköy/İstanbul

• Hafta İçi: 09:00 - 19:30 Arası.
    Cumartesi: 09:00 - 18:00 Arası.
    Pazar: Kapalı